واردات دوزینگ پمپ سکو Seko ایتالیا



واردات دوزینگ پمپ سکو Seko ایتالیا, دوزینگ پمپ

واردات دوزینگ پمپ سکو Seko ایتالیا

۲۰ لوله در یکی از دو نوع آرایش قرار می گیرد: عمودی یا افقی. چیدمان حلقه بسته عمودی (نگاه کنید به شکل ۱۲) یک انتخاب مناسب برای اکثر خانه های حومه شهر است، جایی که فضای زیادی محدود است. لوله‌کشی در سوراخ‌هایی با قطر ۱۵۰ میلی‌متر (۶ اینچ) تا عمق ۱۸ تا ۶۰ متر (۶۰ تا ۲۰۰ فوت) بسته به شرایط خاک و اندازه سیستم وارد می‌شود. معمولاً برای هر تن (۳٫۵ کیلووات یا ۱۲۰۰۰ Btu/h) ظرفیت پمپ حرارتی حدود ۸۰ تا ۱۱۰ متر (۲۷۰ تا ۳۵۰ فوت) لوله کشی مورد نیاز است.

حلقه های U شکل لوله در سوراخ ها وارد می شود.

سیستم های DX می توانند سوراخ هایی با قطر کمتر داشته باشند که می تواند هزینه های حفاری را کاهش دهد. شکل ۱۳: حلقه بسته، پیکربندی افقی تک لایه شکل ۱۲: حلقه بسته، مارپیچ پیکربندی عمودی منفرد U-Bend که شکل آن را توصیف می کند. سایر طرح های حلقه افقی در هر ترانشه از چهار یا شش لوله استفاده می کنند، اگر مساحت زمین محدود باشد.

چیدمان افقی (نگاه کنید به شکل ۱۳) در مناطق روستایی، جایی که املاک بزرگتر هستند، بیشتر رایج است. لوله در ترانشه هایی به عمق ۱٫۰ تا ۱٫۸ متر (۳ تا ۶ فوت) واردات دوزینگ پمپ سکو Seko ایتالیا بسته به تعداد لوله های یک ترانشه قرار می گیرد. به طور کلی، ۱۲۰ تا ۱۸۰ متر (۴۰۰ تا ۶۰۰ فوت) لوله به ازای هر تن ظرفیت پمپ حرارتی مورد نیاز است. به عنوان مثال، یک خانه ۱۸۵ متر مربعی (۲۰۰۰ فوت مربع) با عایق کاری خوب احتمالاً به یک سیستم سه تن با ۳۶۰ تا ۵۴۰ متر (۱۲۰۰ تا ۱۸۰۰ فوت) لوله نیاز دارد. رایج ترین طرح مبدل حرارتی افقی دو لوله است که در کنار هم در یک ترانشه قرار می گیرند. یکی دیگر از مبدل‌های حرارتی که گاهی اوقات در مکان‌های محدود استفاده می‌شود این است که صرف‌نظر از ترتیبی که انتخاب می‌کنید، تمام لوله‌کشی‌های سیستم‌های محلول ضد یخ باید حداقل از پلی اتیلن سری ۱۰۰ یا پلی‌بوتیلن با اتصالات حرارتی ذوب شده (برخلاف اتصالات خاردار، گیره‌ها یا اتصالات چسب‌دار) باشد. برای اطمینان از اتصالات بدون نشتی برای طول عمر لوله. اگر این لوله ها به درستی نصب شوند،

 دوزینگ پمپ سکو Seko ایتالیا بین ۲۵ تا ۷۵ سال عمر می کنند.

آنها تحت تأثیر مواد شیمیایی موجود در خاک قرار نمی گیرند و خاصیت رسانایی گرمایی خوبی دارند. محلول ضد یخ باید برای مقامات محلی محیط زیست واردات دوزینگ پمپ سکو Seko ایتالیا قابل قبول باشد. سیستم های DX از لوله های مسی درجه تبرید استفاده می کنند. تا زمانی که گمانه‌ها و ترانشه‌های عمودی به‌درستی پر شده و کوبیده شده باشند، هیچ یک از حلقه‌های عمودی و افقی تأثیر نامطلوبی بر چشم‌انداز ندارند. در تاسیسات حلقه افقی از ترانشه هایی با عرض ۱۵۰ تا ۶۰۰ میلی متر (۶ تا ۲۴ اینچ) استفاده می شود. با این کار نواحی خالی باقی می‌ماند که می‌توان آن‌ها را با بذر علف یا چمن بازیابی کرد. حلقه های عمودی به فضای کمی نیاز دارند و منجر به حداقل آسیب به چمن می شوند. ۳۴ ۳۵

۲۱ مهم است که حلقه های افقی و عمودی توسط یک پیمانکار واجد شرایط نصب شود. لوله های پلاستیکی باید به صورت حرارتی ذوب شوند و برای اطمینان از انتقال حرارت خوب باید تماس زمین به لوله خوبی وجود داشته باشد، مانند آنچه که با ترمی گروت کردن گمانه ها حاصل می شود. مورد دوم به ویژه برای سیستم های مبدل حرارتی عمودی مهم است. نصب نادرست ممکن است منجر به عملکرد کمتر از بهینه پمپ حرارتی شود. ملاحظات نصب همانند سیستم های پمپ حرارتی منبع هوا، EES ها باید توسط پیمانکاران واجد شرایط طراحی و نصب شوند. با یک پیمانکار پمپ حرارتی محلی برای طراحی، نصب و سرویس تجهیزات خود مشورت کنید واردات دوزینگ پمپ سکو Seko ایتالیا تا از عملکرد کارآمد و قابل اطمینان اطمینان حاصل کنید. همچنین، مطمئن شوید که تمام دستورالعمل های سازنده به دقت دنبال می شود. همه تاسیسات باید الزامات CSA C448 را برآورده کنند، یک استاندارد نصب که توسط انجمن استانداردهای کانادا تنظیم شده است.

کل هزینه نصب شده سیستم های انرژی زمین با توجه به شرایط خاص سایت متفاوت است، اما می تواند تا دو برابر هزینه یک کوره گاز، برق یا نفت با تهویه مطبوع واردات دوزینگ پمپ سکو Seko ایتالیا اضافی باشد. مجموع هزینه های نصب شده EES های آب باز یا زیرزمینی می تواند کمتر باشد. هزینه اضافی به دلیل کلکتورهای زمینی است، خواه حلقه باز یا بسته باشند. کانال کشی باید در خانه هایی بدون سیستم توزیع هوا نصب شود. دشواری نصب کانال کشی متفاوت است و باید توسط پیمانکار ارزیابی شود. هزینه های نصب بسته به نوع کلکتور زمین و مشخصات تجهیزات متفاوت است. برای اینکه از نظر اقتصادی جذاب باشد، هزینه های افزایشی یک نصب معمولی باید از طریق صرفه واردات دوزینگ پمپ سکو Seko ایتالیا جویی در هزینه انرژی ظرف پنج سال جبران شود. برای ارزیابی مزایای سرمایه گذاری در سیستم انرژی زمین، با شرکت برق خود تماس بگیرید.

گاهی اوقات یک طرح یا مشوق تامین مالی کم هزینه برای تاسیسات تایید شده ارائه می شود. مزایای عمده بهره وری سیستم های انرژی زمین در کانادا، جایی که دمای هوا می تواند به زیر ۳۰ درجه سانتی گراد برسد و دمای زمین در زمستان به طور کلی در محدوده ۲ تا ۴ درجه سانتی گراد است، سیستم های انرژی زمین دارای ضریب عملکرد (COP) هستند. بین ۲٫۵ و ۳٫۸٫ HSPF در شکل‌های ۱۴ و ۱۵ با استفاده از روشی بسیار شبیه به روشی که برای پمپ‌های حرارتی منبع هوا استفاده می‌شود،

واردات دوزینگ پمپ سکو Seko ایتالیا محاسبه شد

، اما با در نظر گرفتن عملکرد اندازه صنعت و دمای آب زیرزمینی منطقه‌ای در سراسر کانادا. از آنجایی که سیستم های حرارتی انرژی زمین دارای هر دو رتبه عملکرد استاندارد COP و EER هستند، محاسبه عملکرد فصلی گرمایش برای مقایسه هزینه های عملیاتی با پمپ های حرارتی منبع هوا ضروری بود. یک نصب EES آب زیرزمینی در واردات دوزینگ پمپ سکو Seko ایتالیا جنوب کانادا دارای ضریب عملکرد فصلی گرمایش (HSPF) بین ۱۰٫۷ تا ۱۲٫۸ خواهد بود، در مقایسه با HSPF 3.4 برای گرمایش با مقاومت الکتریکی. به طور مشابه، یک EES حلقه بسته در جنوب کانادا دارای HSPF بین ۹٫۲ و ۱۱٫۰ خواهد بود که ارزش بالاتری توسط کارآمدترین پمپ حرارتی حلقه بسته موجود به دست می‌آید.

 

شکل ۱۴ (صفحه ۳۸) HSPF های سیستم های انرژی زمین آب زیرزمینی را نشان می دهد که در مناطق آب و هوایی مختلف در کانادا کار می کنند، در حالی که شکل ۱۵ (صفحه ۳۹) همان را برای واردات دوزینگ پمپ سکو Seko ایتالیا EES های حلقه بسته نشان می دهد. صرفه جویی در انرژی سیستم های انرژی زمین هزینه های گرمایش و سرمایش شما را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند.

صرفه جویی واردات دوزینگ پمپ سکو Seko ایتالیا در هزینه انرژی

در مقایسه با کوره های الکتریکی حدود ۶۵ درصد است. به طور متوسط، یک EES صرفه جویی می کند که حدود ۴۰ درصد بیشتر از پمپ حرارتی منبع هوا است. این به این دلیل است که دمای زیر زمین در واردات دوزینگ پمپ سکو Seko ایتالیا زمستان بیشتر از دمای هوا است. در نتیجه، یک EES می تواند گرمای بیشتری را در طول زمستان نسبت به پمپ حرارتی منبع هوا فراهم کند. ۳۶ ۳۷

 

واردات دوزینگ پمپ سکو Seko ایتالیا, دوزینگ پمپ