پرومیننت سیگما کاینار pvdf پکیج تزریق مواد شیمیایی

پرومیننت سیگما کاینار pvdf پکیج تزریق مواد شیمیایی, دوزینگ پمپ

 

مطالعات دیگر نشان داده اند که یک پمپ حرارتی احتمالاً در طول عمر مفید خود به بیش از یک تعویض کمپرسور نیاز ندارد.

آیا قوانین شهرداری بر استفاده از پرومیننت سیگما کاینار pvdf پکیج تزریق مواد شیمیایی تاثیر دارد؟

برخی از شهرداری‌ها آیین‌نامه‌هایی وضع کرده‌اند که پمپ‌های حرارتی را ملزم می‌کند که پرومیننت سیگما کاینار pvdf پکیج تزریق مواد شیمیایی حداقل فاصله‌های مشخصی برای خطوط لوله داشته باشند و تصریح می‌کنند که باید سطح سر و صدای کمتر از ۴۵ دسی‌بل (سطح مکالمه معمولی) را حفظ کنند.

با اداره شهرداری پرومیننت سیگما کاینار pvdf پکیج تزریق مواد شیمیایی محلی خود تماس بگیرید تا دریابید که آیا چنین آیین نامه ای قابل اجرا هستند یا اینکه آیا الزامات اضافی وجود دارد. شرکت برق محلی شما ممکن است توصیه های فنی و انتشاراتی در مورد پمپ های حرارتی ارائه دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد

سیستم‌های پرومیننت سیگما کاینار pvdf پکیج تزریق مواد شیمیایی انرژی زمین

می‌توانید نسخه‌ای از سیستم‌های انرژی زمین مسکونی: راهنمای خریدار از بخش انرژی‌های تجدیدپذیر و برق منابع طبیعی کانادا، در www.canren.gc.ca/prod_serv/ index.asp دریافت کنید. ?caid=163&pgid=910. همچنین، می توانید برای اطلاعات در مورد سیستم های انرژی زمین با سازمان زیر تماس بگیرید: به اطلاعات بیشتر نیاز دارید؟ سفارش انتشارات رایگان از OEE دفتر بهره وری انرژی (OEE) منابع طبیعی کانادا انتشارات بسیاری را ارائه می دهد که به شما در درک سیستم های گرمایش خانه، مصرف انرژی خانه و کارایی حمل و نقل کمک می کند.

این نشریات توضیح می‌دهند که چه کاری می‌توانید برای کاهش مصرف انرژی و هزینه‌های نگهداری و در عین حال افزایش راحتی و کمک به حفاظت از محیط زیست انجام دهید.

EnerGuide برای بازسازی پرومیننت سیگما کاینار pvdf پکیج تزریق مواد شیمیایی شما با حفظ گرما

راهنمای تمام جنبه های عایق کاری و عایق کاری خانه است. چه بخواهید خودتان این کار را انجام دهید یا یک پیمانکار استخدام کنید، این کتاب ۱۳۴ صفحه‌ای می‌تواند به آسان‌تر کردن آن کمک کند.

برگه اطلاعات همچنین در مورد کنترل نشت هوا، بهبود بهره وری انرژی پنجره و مشکلات رطوبت موجود است. قبل از بازسازی، توصیه‌های بی‌طرفانه متخصص ارزیابی EnerGuide برای خانه‌ها را در نظر بگیرید. اپراتورهای تلفن ما می توانند شما را با یک مشاور در منطقه محلی شما مرتبط کنند. Earth Energy Society of Canada 124 O Connor Street, Suite 504 Ottawa ON K1P 5M9 تلفن: (۶۱۳) ۳۷۱-۳۳۷۲ فکس: (۶۱۳) ۸۲۲-۴۹۸۷ ۵۲ ۵۳