پمپ های دوزینگ آلمان پرامین

پمپ های دوزینگ آلمان پرامین

پمپ های دوز

پمپ های اندازه گیری چگونه کار می کنند؟

به عنوان یک قاعده کلی، پمپ های اندازه گیری، پمپ های حجمی نوسانی هستند. آنها حجم دقیق مشخصی از مایع را با حرکت برگشتی دستگاه جابجایی مکیده و با حرکت تخلیه آن را به خط دوز تغذیه می کنند. تنظیمات پمپ برای دستیابی به دوز دقیق ثابت متغیر است.

فناوری ریزپردازنده از سال ۱۹۸۸

فناوری ریزپردازنده کنترل دقیق پمپ ها را تضمین می کند. عملکردهای کنترلی پیچیده ایمنی عملیاتی و ضدعفونی مطلوب را با حداقل مصرف مواد شیمیایی تضمین می کند. رابط ها پمپ ها را در یک فرآیند کار کاملاً خودکار یکپارچه می کنند.

در سرتاسر جهان بیش از یک میلیون پمپ ProMinent حتی در شرایط بسیار نامساعد با بالاترین دقت کار می کنند. اصول طراحی اثبات شده ما سطح بالایی از کیفیت و دقت را تضمین می کند.

گستره محصول

تنوع زیاد مدل ها و طیف وسیعی از ظرفیت ها: پمپ های دوز با ظرفیت دوز چند میلی لیتر، به عنوان مثال. به عنوان مثال برای آزمایشگاه ها، و حداکثر ۴۰۰۰۰ لیتر در ساعت برای استفاده در مهندسی شیمی و فرآیند، از جمله.

تکنولوژی های مختلف:

  • پمپ های اندازه گیری دیافراگم (دیافراگم بای پس مکانیکی)
  • پمپ های اندازه گیری دیافراگم هیدرولیک (دیافراگم بای پس هیدرولیک)
  • پمپ های اندازه گیری پیستونی
  • پمپ های پریستالتیک

طبقه بندی بر اساس محرک پمپ:

  • پمپ های دوز مغناطیسی
  • پمپ های اندازه گیری موتوری

چهار مرحله برای یافتن نوع پمپ مناسب

  • ظرفیت پمپاژ را بر حسب لیتر در ساعت تعیین کنید [l/h]
  • فشار برگشتی را بر حسب بار تعیین کنید
  • تقاطع بین هر دو مقدار را پیدا کنید و نوع پمپی را که به آن نزدیکتر است انتخاب کنید

پمپ-راهنما

عرضه پمپ هایی که امروزه در بازار یافت می شود بسیار زیاد است: ۸۰ بخش، ۱۰۰۰۰۰ محصول، تعداد بی نهایت کاربرد. برای اینکه بتوانید به راحتی پمپ اندازه گیری ایده آل خود را پیدا کنید، ProMinent راهنمای پمپ را برای شما ایجاد کرده است. در اینجا می توانید مدل پمپ مورد نیاز خود را با چند کلیک انتخاب کنید.

به همین راحتی

ظرفیت پمپ و فشار برگشتی مورد نظر را وارد کنید. Pump-Guide سپس تمام پمپ های اندازه گیری را که معیارهای شما را برآورده می کنند به شما نشان می دهد. برای این کار می توانید بین نمای لیست یا نمای تفصیلی یکی را انتخاب کنید. پایگاه داده شامل تمام پمپ های اندازه گیری برقی ProMinent، پمپ های اندازه گیری موتوری، پمپ های اندازه گیری فرآیند و پمپ های پریستالتیک است. این ها بر اساس ویژگی ها در بیش از ۳۰ سری مختلف گروه بندی می شوند.

پمپ دقیق مورد نیاز شما

جستجوی خود را اصلاح کنید و گزینه های مختلف فیلتر را انتخاب کنید. آیا بخش، حالت کار، متوسط ​​یا ویسکوزیته در ذهن دارید؟ آیا پمپ در مناطق بالقوه انفجاری استفاده می شود؟ تنها با چند کلیک Pump-Guide شما را به پمپ مورد نیازتان راهنمایی می کند.

گروه های محصول

  • <p>پمپ های دوز دیافراگمی مغناطیسی</p>

    پمپ های دوز دیافراگمی مغناطیسی

    مهم نیست که شرایط و کاربردهای آن چقدر سخت و خاص باشد، پمپ های اندازه گیری دیافراگم مغناطیسی ProMinent در محدوده وسیعی از ظرفیت و تقریباً با تمام مواد شیمیایی مایع بسیار مطمئن کار می کنند.

<p>پمپ های اندازه گیری دیافراگم موتور</p>

پمپ های اندازه گیری موتور دیافراگمی

همه کاره ترین: فناوری قوی و در عین حال دقیق ProMinent پمپ های اندازه گیری دیافراگمی را به راه حل جهانی تبدیل می کند.

بیشتر بیاموزید بیشتر بیاموزید
  • <p>پمپ‌های دوز پریستالتیک</p>

    پمپ های دوز پریستالتیک

    پمپ های اندازه گیری پریستالتیک خود پراینگ ProMinent به اندازه سایر پمپ های پریستالتیک ما انعطاف پذیر هستند و به اندازه پمپ های اندازه گیری دیافراگمی ما دقیق هستند.

بیشتر بدانید