پکیج تزریق سکو pp injecta gamma seko stage dosing pump mfv

پکیج تزریق سکو  pp injecta gamma seko stage dosing pump mfv, دوزینگ پمپ پکیج تزریق سکو  pp injecta gamma seko stage dosing pump mfv, دوزینگ پمپ پکیج تزریق سکو  pp injecta gamma seko stage dosing pump mfv, دوزینگ پمپ پکیج تزریق سکو  pp injecta gamma seko stage dosing pump mfv, دوزینگ پمپ پکیج تزریق سکو  pp injecta gamma seko stage dosing pump mfv, دوزینگ پمپ پکیج تزریق سکو  pp injecta gamma seko stage dosing pump mfv, دوزینگ پمپ پکیج تزریق سکو  pp injecta gamma seko stage dosing pump mfv, دوزینگ پمپ پکیج تزریق سکو  pp injecta gamma seko stage dosing pump mfv, دوزینگ پمپ پکیج تزریق سکو  pp injecta gamma seko stage dosing pump mfv, دوزینگ پمپ

پکیج تزریق سکو pp injecta gamma seko stage dosing pump mfv

ترموستات های معمولی اکثر سیستم های پمپ حرارتی مسکونی با ترموستات داخلی “دو مرحله ای گرما/یک مرحله ای خنک” نصب می شوند. اگر دما از سطح از پیش تعیین شده پایین بیاید، مرحله یک از پمپ حرارتی گرما می خواهد.

در صورتی که دمای داخل به پایین‌تر از دمای مورد نظر ادامه دهد، در مرحله دوم گرما از سیستم گرمایش تکمیلی درخواست می‌شود. رایج ترین نوع ترموستات مورد استفاده، نوع “تنظیم و فراموش کردن” است.

نصاب پکیج تزریق سکو pp injecta gamma seko stage dosing pump mfv

قبل از تنظیم دمای مورد نظر با شما مشورت می کند. پس از انجام این کار، می توانید ترموستات را فراموش کنید. به طور خودکار سیستم را از حالت گرمایش به سرمایش یا برعکس تغییر می دهد. دو نوع ترموستات در فضای باز با این سیستم ها استفاده می شود. نوع اول عملکرد سیستم گرمایش مکمل مقاومت الکتریکی را کنترل می کند.

این همان نوع ترموستاتی است که با کوره الکتریکی استفاده می شود. با کاهش تدریجی دمای بیرونی، مراحل مختلف بخاری ها را روشن می کند. این تضمین می کند که مقدار صحیح گرمای مکمل در پاسخ به شرایط بیرونی ارائه می شود، که کارایی را به حداکثر می رساند و در هزینه شما صرفه جویی می کند.

نوع دوم پکیج تزریق سکو pp injecta gamma seko stage dosing pump mfv

به سادگی پمپ حرارتی منبع هوا را هنگامی که دمای بیرون از یک سطح مشخص پایین می‌آید خاموش می‌کند. عقب افتادگی ترموستات ممکن است مزایای مشابهی با سیستم های پمپ حرارتی به همراه سیستم های گرمایش معمولی نداشته باشد.

 پکیج تزریق سکو pp injecta gamma seko stage dosing pump mfv بسته به میزان بازگشت و افت دما،

پمپ حرارتی ممکن است نتواند تمام گرمای مورد نیاز را برای بازگرداندن دما به سطح مورد نظر در مدت کوتاهی تامین کند. این ممکن است به این معنی باشد که پکیج تزریق سکو pp injecta gamma seko stage dosing pump mfv سیستم گرمایش تکمیلی تا زمانی که پمپ حرارتی “به خود برسد” کار می کند.

این باعث کاهش صرفه جویی می شود که ممکن است انتظار داشته باشید با نصب پمپ حرارتی به دست آورید. ترموستات های الکترونیکی ترموستات های پمپ حرارتی قابل برنامه ریزی امروزه در اکثر سازندگان پمپ حرارتی آنها در دسترس هستند.

برخلاف ترموستات‌های معمولی، این ترموستات‌ها از کاهش دما در دوره‌های خالی یا یک شبه صرفه‌جویی می‌کنند. اگرچه این کار به روش های مختلف توسط پکیج تزریق سکو pp injecta gamma seko stage dosing pump mfv سازندگان مختلف انجام می شود، پمپ حرارتی خانه را با یا بدون حداقل گرمایش اضافی به سطح دمای مطلوب برمی گرداند.

برای کسانی که به عقب افتادگی ترموستات و ترموستات های قابل برنامه ریزی عادت دارند، این ممکن است سرمایه گذاری ارزشمندی باشد. سایر ویژگی‌های موجود با برخی از این ترموستات‌های الکترونیکی عبارتند از: کنترل قابل برنامه‌ریزی برای انتخاب کاربر پمپ حرارتی پکیج تزریق سکو pp injecta gamma seko stage dosing pump mfv خودکار یا عملکرد فقط فن، بر اساس زمان روز و روز هفته. کنترل دما در مقایسه با ترموستات های معمولی بهبود یافته است.

بدون نیاز به پکیج تزریق سکو pp injecta gamma seko stage dosing pump mfv

ترموستات در فضای باز، زیرا ترموستات الکترونیکی فقط در صورت نیاز به گرمای اضافی نیاز دارد. بدون نیاز به کنترل ترموستات در فضای باز در پمپ های حرارتی اضافی. پس پکیج تزریق سکو pp injecta gamma seko stage dosing pump mfv انداز ۱۰ درصدی امکان پذیر است، با یک دوره عقب نشینی هشت ساعته در هر روز در اکثر مکان های کانادا.

دو دوره از این قبیل در روز می تواند منجر به صرفه جویی ۱۵ تا ۲۰ درصدی شود. سیستم‌های توزیع گرما پمپ‌های حرارتی به سیستم‌های توزیعی نیاز دارند که پکیج تزریق سکو pp injecta gamma seko stage dosing pump mfv جریان هوای ۵۰ تا ۶۰ لیتر در ثانیه (L/s) در هر کیلووات یا ۴۰۰ تا ۴۵۰ فوت مکعب در دقیقه (cfm) در هر تن ظرفیت خنک‌کننده را کنترل کنند. این تقریباً ۲۰ تا ۳۰ درصد بیشتر از دبی مورد نیاز کوره‌های مرکزی با هوای اجباری است. محدود کردن ۴۸ ۴۹