اهمیت دوزینگ پمپ در تصفیه آب شرب

آب آشامیدنی مسکونی

محلولهای Pulsafeeder برای pH پایین آبهای زیرزمینی (آب اسیدی) ، ضد عفونی ، حذف زنگ آبیاری و نگهداری RO طراحی شده اند.

کنترل pH چاه آب (آب اسیدی)

آیا آزمایش آب شما pH کمتر از ۷٫۰ را نشان می دهد؟

لوازم خانگی آسیب دیده نشتی در لوله کشی طعم فلزی ما می دانیم که آب مشکلاتی ایجاد می کند…

آیا رنگ لوله آبی/سبز را روی لوله کشی مسی خود می بینید؟
آیا آب شما طعم ترش دارد؟
آیا لوله کشی مسی دارید که آب اسیدی باعث نشت شود؟

با استفاده از سیستم تزریق شیمیایی Pulsafeeder شما می توانید این مشکلات را به حداقل برسانید و در تعمیر هزینه ها صرفه جویی کنید.

یک گزینه اقتصادی با پمپ سری Chem-Tech 100 که می تواند خاکستر سودا یا سود سوزآور را به جریان آب تزریق کند که با pH پایین آب واکنش نشان می دهد و سطح pH را خنثی می کند.
یک گزینه پیشرفته با پمپ سری Pulsatron برای پخش نسبی مواد شیمیایی با مصرف آب متفاوت.
ضدعفونی چاه آب (از بین بردن باکتری ها)

آیا آزمایش آب شما باکتری های Coliform یا E-Coli را در آب چاه شما نشان داد؟

آلودگی باکتری ها یکی از شایع ترین مسائل مربوط به کیفیت آب چاه است.

باکتری ها می توانند باعث مشکلات معده شوند و در صورت مصرف بیمار شوند.

با استفاده از سیستم تزریق شیمیایی Pulsafeeder ، شما می توانید باکتری های موجود در آب را برای جلوگیری از بیماری درمان کنید.

یک گزینه اقتصادی با پمپ سری Chem-Tech 100 که می تواند مانند تصفیه آب استخر کلر یا پراکسید هیدروژن را پمپ کند
یک گزینه پیشرفته با پمپ سری PULSAtron برای پخش نسبی مواد شیمیایی با مصرف آب متفاوت.

حذف زنگ آبیاری یا حذف آهن

آب آبیاری با غلظت بالای آهن می تواند لکه هایی را در مسیرهای پیاده روی ، حیاط و سایر سطوح به جا بگذارد.

با استفاده از سیستم تزریق شیمیایی Pulsafeeder ، شما می توانید غلظت بالای آهن را با کلر برای اکسیداسیون آهن یا تزریق مواد شیمیایی حذف زنگ برای جلوگیری از لکه های سطحی درمان کنید.

یک گزینه اقتصادی با پمپ سری Chem-Tech 100 که می تواند مانند تصفیه آب استخر کلر یا پراکسید هیدروژن را پمپ کند
یک گزینه پیشرفته با پمپ سری PULSAtron برای پخش نسبی مواد شیمیایی با مصرف آب متفاوت.

پمپ های خوراک شیمیایی اسامی زیادی دارند. چه به آنها کلرناتور ، فیدر ، انژکتور یا پمپ های جابجایی مثبت گفته شود ، همه پمپ های تغذیه شیمیایی نیاز به نصب مناسب دارند. علاوه بر این ، در مورد تزریق کلر به آب آشامیدنی – راهی برای تخلیه هوای محبوس در سر پمپ. پمپ ها دارای ظرفیت های مختلف فیزیکی ، اندازه و ولتاژ الکتریکی هستند.

اهمیت دوزینگ پمپ در تصفیه آب شرب, دوزینگ پمپ اهمیت دوزینگ پمپ در تصفیه آب شرب, دوزینگ پمپ اهمیت دوزینگ پمپ در تصفیه آب شرب, دوزینگ پمپ اهمیت دوزینگ پمپ در تصفیه آب شرب, دوزینگ پمپ اهمیت دوزینگ پمپ در تصفیه آب شرب, دوزینگ پمپ اهمیت دوزینگ پمپ در تصفیه آب شرب, دوزینگ پمپ اهمیت دوزینگ پمپ در تصفیه آب شرب, دوزینگ پمپ اهمیت دوزینگ پمپ در تصفیه آب شرب, دوزینگ پمپ اهمیت دوزینگ پمپ در تصفیه آب شرب, دوزینگ پمپ اهمیت دوزینگ پمپ در تصفیه آب شرب, دوزینگ پمپ اهمیت دوزینگ پمپ در تصفیه آب شرب, دوزینگ پمپ اهمیت دوزینگ پمپ در تصفیه آب شرب, دوزینگ پمپ اهمیت دوزینگ پمپ در تصفیه آب شرب, دوزینگ پمپ

اهمیت دوزینگ پمپ در تصفیه آب شرب, دوزینگ پمپ
دوزینگ پمپ دیجیتال

هدف از پمپ تغذیه شیمیایی

تزریق مقدار از پیش تعیین شده مواد شیمیایی به جریان آب برای کمک به اصلاح شرایط نامطلوب است. شایع ترین شرایطی که نیاز به چنین درمانی دارد آهن محلول ، سولفید هیدروژن ، pH پایین و ضدعفونی کننده است. همه این شرایط قابل اعتراض را می توان با معرفی محلول های شیمیایی اصلاحی با پمپ تغذیه حذف یا کاهش داد. متداول ترین کاربرد تزریق سفید کننده به آب چاه برای ضدعفونی کردن برای مصرف انسان است.

گندزدایی موجودات بیماری زا را در آب به سطوح تعیین شده توسط استانداردهای بهداشت عمومی کاهش می دهد.

کلر به راحتی با مواد شیمیایی محلول در آب ، میکروارگانیسم ها ، حیوانات کوچک ، مواد گیاهی ، طعم ، رنگ و بو ترکیب می شود. اجزای موجود در آب چاه کلر را “مصرف” می کند و تقاضای کلر سیستم تصفیه را شامل می شود. افزودن کلر کافی به آب برای تأمین نیاز کلر و ارائه ضدعفونی باقیمانده بسیار مهم است.

کلر

، هنگامی که در مخزن تغذیه شیمیایی ذخیره می شود – تجزیه شده و باعث می شود که گاز هنگام راه اندازی پمپ وارد سر پمپ شود. اگر راهی برای تخلیه هوا وجود ندارد – تغذیه کننده “قفل می شود” یا در اصطلاح رایج ، حالت اولیه را از دست می دهد. پمپ های سر Pulsafeeder Degass و دریچه پنج کاره Degas می توانند از دست دادن مشکل اصلی را از بین ببرند.