بهداشتی/بهداشتی LEWA ecoflow® پمپ اندازه گیری دیافراگمی

LEWA ecoflow sanitary/hygienic پیشرفته ترین پمپ اندازه گیری دیافراگمی در جهان است و ایمنی را برای تولید و محیط زیست در طول تولید مواد غذایی یا دارویی ارائه می دهد.

کارشناسان ما واحدهای درایو و سر پمپ ها را به صورت جداگانه برای کاربرد شما طراحی می کنند. پمپ اندازه گیری دیافراگم ecoflow در طراحی بهداشتی/بهداشتی دبی حداکثر ۶ متر مکعب بر ساعت در هر سر پمپ و دبی تا ۵۰۰ بار را اجرا می کند.

مخاطب
اجمالی فنی صنایع برنامه های کاربردی دانلود

بهداشتی/بهداشتی LEWA ecoflow®

انتخاب اول در بین پمپ های تولید دارو و مواد غذایی.

الزامات سختگیرانه از دیدگاه فناوری فرآیند در تولید مواد غذایی و دارویی اعمال می شود. LEWA آزمایش شده و آزمایش شده پمپ اندازه گیری دیافراگم ecoflow در طراحی بهداشتی/بهداشتی ارائه می دهیم.

در اینجا، ما نقاط قوت ecoflow، مانند دقت اندازه‌گیری فوق‌العاده و قابلیت اطمینان مطلق، را با سازگاری‌های ویژه برای استفاده در شرایط بهداشتی ترکیب می‌کنیم. نمونه هایی از این موارد شامل حداقل فضای مرده و سطوح صیقلی است.

به لطف سیستم مدولار آزمایش شده و آزمایش شده، پمپ های دیافراگم متر اکو فلو در طراحی بهداشتی/بهداشتی نیز می توانند با سر و درایوهای مختلف پمپ برای تقریباً همه کاربردها به عنوان پمپ های مواد غذایی و پمپ های دارویی پیکربندی شوند.

ما استانداردهای فنی و کیفی را در اینجا نیز تعیین می کنیم: هر پمپ ecoflow مجهز به سیستم حفاظتی دیافراگم DPS ثبت شده است و در آلمان تولید می شود.

دلایل خوبی برای بهداشتی/بهداشتی LEWA ecoflow®

LEWA ecoflow sanitary/hygienic یک پمپ اندازه گیری دیافراگمی با تحریک هیدرولیکی برای کاربردهای بهداشتی در صنایع غذایی و دارویی است که مزایای زیادی نسبت به پمپ های مشابه دارد.

پمپ ها مطابق با طراحی بهداشتی

طراحی مطابق با اصول بهداشتی/بهداشتی

الزامات ویژه ای برای استفاده در تولید مواد غذایی و دارویی اعمال می شود: LEWA ecoflow sanitary/higienic این موارد را با سطوح صیقلی و حداقل فضای مرده برآورده می کند. تمام گواهینامه های استاندارد صنعتی در دسترس هستند.

قطعات مطابق با FDA در تماس مستقیم با سیال پمپ شده

تمام قطعات پمپ اندازه گیری دیافراگم دیافراگمی LEWA در طراحی بهداشتی/بهداشتی در تماس مستقیم با سیال پمپ شده مطابق با FDA هستند. آنها همچنین فاقد چربی حیوانی هستند و مطابق با USP کلاس VI بررسی و مستند شده اند. بنابراین، ما فرآیندهای کاملاً بهداشتی و استفاده ایمن را تضمین می کنیم.

اندازه گیری ایمن سیالات بحرانی با سر پمپ های LEWA

راه اندازی کاملا ایمن

راه اندازی پمپ ecoflow ایمن و آسان است: هنگامی که کار نمی کند، یک فنر همیشه دیافراگم را به حالت خنثی می کشد. این تضمین می کند که دیافراگم هرگز به دلیل قرارگیری نادرست هنگام راه اندازی آسیب نبیند.

قابلیت مکش بالا پمپ های فرآیند LEWA

قابلیت مکش منحصر به فرد

پمپ اندازه گیری دیافراگم ecoflow LEWA در طراحی بهداشتی/بهداشتی به دلیل ظرفیت مکش منحصر به فرد خود با پمپ های دیگر متفاوت است. با فشار مکش مطلق تا ۰٫۱ بار، نه تنها مجموعه گسترده ای از گزینه های نصب ایمن را فراهم می کند، بلکه هزینه های عملیاتی برای کل سیستم نیز می تواند کمتر از پمپ های مشابه باشد.

عمر طولانی

هزینه نگهداری کم و عمر طولانی

سری ecoflow دارای طول عمر طولانی برای تمام قطعات و به ویژه هزینه های نگهداری و عملیات کم است. اگر فواصل نگهداری منظم حفظ شود، پمپ های دیافراگمی ما می توانند به مدت ۴۰ سال یا بیشتر در فرآیند تولید شما کار کنند.

پمپ های LEWA بر اساس استانداردهای API تولید می شوند

API 675-Standard

سری ecoflow استاندارد کیفیت معتبر بین‌المللی API 675 مؤسسه نفت آمریکا را برآورده می‌کند. این مجموعه شامل تمام تعاریف پمپ اندازه‌گیری دیافراگمی در مصارف صنعتی از نظر طراحی، ساخت، عملکرد و تست پذیرش است.

مانومتر ایمنی پمپ LEWA

ایمنی و قابلیت اطمینان در شرایط عملیاتی شدید

برای ما، ایمنی و قابلیت اطمینان حرف اول را می زند: پمپ در معرض آسیب قرار نمی گیرد، حتی پس از وقوع خطاهای عملیاتی یا در حالت های عملیاتی شدید. ما حداکثر حفاظت را برای کاربر و ماشین از طریق مکانیسم‌های ایمنی داخلی ارائه می‌کنیم – نه تنها زمانی که فشار اولیه اضافی وجود دارد، بلکه زمانی که فشار یا خط مکش بسته است.

مواد بر روی سطح جلا داده می شوند

سطوح به صورت مکانیکی جلا داده می شوند

برای رعایت استانداردهای دقیق بهداشتی/بهداشتی، تمام سطوح پمپ ها به صورت مکانیکی پرداخت می شوند (۱٫۴۵۷۱: RA < 0.8 میکرومتر) یا الکترو پولیش (۱٫۴۴۳۵: RA <0.5 میکرومتر).

پمپ های دیافراگمی محکم و بدون نشتی

دیافراگم ساندویچی ثبت شده

دیافراگم ساندویچی LEWA ثبت شده ما نه تنها بسیار بادوام است، بلکه به خوبی محافظت می شود. سیستم حفاظت دیافراگم LEWA DPS و سیستم نظارت بر دیافراگم به ما این امکان را می دهد که از پاره نشدن دیافراگم در حین کار و آلوده نشدن مایع پمپ اطمینان حاصل کنیم.

شیرهای فشار

شیر کاهش فشار یکپارچه

یک شیر کاهش فشار در قسمت هیدرولیک پمپ دیافراگمی از موقعیت های اضافه بار احتمالی در کار جلوگیری می کند. این شیر به صورت جداگانه قابل تنظیم است و بنابراین می توان آن را با شرایط کاری مختلف تطبیق داد.

تمیز کردن و استریل کردن ساده (CIP & SIP)

پمپ های اکوفلو LEWA را می توان به راحتی تمیز کرد (تمیز کردن در محل) و استریل (استریل کردن در محل) بدون نیاز به جداسازی سیستم.

قابلیت ردیابی کامل کلیه محصولات مادی

تمام محصولات مادی مطابق با EN 10204 3.1b کاملاً مستند و قابل ردیابی هستند.

راندمان انرژی بالا

پمپ های دیافراگمی LEWA بالاترین راندمان را در بین تمام فناوری های پمپ دارند. سری ecoflow ما همچنین بازده بالا را با مصرف انرژی کم ترکیب می کند.

مخلوط کردن مایعات مختلف

پمپ های مالتی پلکس را در صورت تمایل با سرعت های مختلف اجرا کنید. بنابراین، سیالات با ویسکوزیته بسیار متفاوت را می توان با استفاده از یک پمپ به صورت مقرون به صرفه منتقل و مخلوط کرد.

استانداردهای جهانی

هنگام طراحی پمپ ها، ما از استانداردهای معتبر جهانی مانند VDMA 24284، ۲۴۲۸۶-۱۰ و دستورالعمل های FDA پیروی می کنیم.

پلمپ شده

پمپ های دیافراگمی بدون مهر و موم دینامیکی در ناحیه سیال فرآیند کار می کنند. این یک منطقه کاری مهر و موم شده را تشکیل می دهد. هیچ گونه انتشار گازهای گلخانه ای به بیرون نمی رود و آلودگی سیال غیرممکن است.

ویدئوهایی در مورد بهداشتی/بهداشتی LEWA ecoflow®

گزینه ها

قابلیت مالتی پلکس

واحدهای تک درایو با موتور نصب شده به صورت عمودی در فضا صرفه جویی می کنند. از طرف دیگر، چندین واحد درایو با خروجی یکسان یا متفاوت را می توان برای کاهش ضربان یا اندازه گیری دستور ترکیب کرد.

به حداقل رساندن ضربان

پمپ های متعددی که برای به حداقل رساندن ضربان طراحی شده اند، می توانند از استفاده از دمپرهای ضربان جلوگیری کنند. ایده آل برای مایعات فاسد شدنی یا کمی آلوده (قابلیت CIP/SIP).

شیرهای سفارشی

LEWA از انواع خاصی از شیرها مانند دریچه های مخصوص سخت شده برای گازهای مایع یا شیرهایی با حداقل فضای مرده برای تولید مواد غذایی و دارویی استفاده می کند.

هندسه های مختلف اتصال

پمپ های ما به تمام هندسه های اتصال رایج مانند استاندارد DIN، استاندارد فشار بالا BASF، ANSI آمریکایی، JIS یا نیازهای فردی شما مجهز هستند. تنظیمات سفارشی امکان پذیر است.

نظارت بر فشار و جریان

با سیستم مانیتورینگ کنترل هوشمند LEWA، ما نظارت دائمی و کنترل دقیق جریان و فشار در پمپ شما را تضمین می کنیم.

واحدهای درایو ویژه برای اتاق های تمیز

برای کاربرد در صنایع دارویی، آرایشی و بهداشتی، و صنایع غذایی، ما واحدهای درایو مخصوص آب خنک شده را برای اتاق های تمیز عرضه می کنیم تا از آلودگی و تشکیل گرد و غبار جلوگیری شود.

طراحی ضد انفجار

ما پمپ ها، تجهیزات و سیستم ها را بنا به درخواست در طراحی ضد انفجار برای عملیات تا منطقه EX 1 عرضه می کنیم. بنابراین، ما حداکثر امنیت را تضمین می کنیم.

ژاکت گرمایش و سرمایش

پمپ های ما با ژاکت های گرمایش و سرمایش تقریباً برای هر دما مناسب هستند و می توانند سیالات را در دماهای پایین یا گرمای شدید منتقل کنند.

فناوری Intellidrive

با استفاده از سروموتور بسیار پویا، می توانید حرکت پمپ را با نیازهای سیستم و فرآیند خود تنظیم کنید.

گستره محصول

پمپ‌های اندازه‌گیری دیافراگم LEWA با طراحی بهداشتی/بهداشتی با ترکیب سر پمپ‌ها و واحدهای دنده مختلف، طیف عملکردی گسترده‌ای را پوشش می‌دهند. این به ما این امکان را می دهد که برای هر کاربرد دلخواه یک پمپ با کارایی بالا و صرفه جویی در انرژی در اختیار شما قرار دهیم.

داده های واحد درایو

تایپ کنید طول ضربه [mm] نیروی میله پیستون [N]
LDB ۱۵ ۲۰۰۰
LDC ۱۵ ۵۰۰۰
LDD ۳۰ ۷۰۰۰
LDE ۳۰ ۲۰۰۰۰
LDF ۵۵ ۲۴۵۰۰
LDG ۶۰ ۳۵۰۰۰

نمودار عملکرد دیافراگم LEWA و پمپ های فرآیند ecoflow

ابعاد نصب

تایپ کنید L [mm] W [mm] ΔW[mm] H [mm]
LDB ۴۰۰ ۴۰۰ ۱۸۵ ۲۶۰
LDC ۴۵۰ ۵۰۰ ۲۲۰ ۳۲۰
LDD ۷۰۰ ۷۵۰ ۲۸۰ ۶۱۰
LDE ۸۰۰ ۹۰۰ ۳۵۰ ۶۹۰
LDF ۱۱۳۰ ۹۰۰ ۴۳۰ ۹۴۰
LDG ۱۳۰۰ ۱۳۰۰ ۴۹۰ ۱۰۰۰

ابعاد مونتاژ پمپ ecoflow LEWA

انواع سر پمپ

ما سر پمپ های مختلفی را برای کاربردهای مختلف ارائه می دهیم. در اینجا، طیف از انواع همه منظوره تا طرح های خاص برای دماها، فشارها یا سیالات تهاجمی بالا متغیر است.

سر پمپ M900

سر پمپ دیافراگمی جهانی پیشرفته با دیافراگم ساندویچی PTFE برای حداکثر ایمنی عملیاتی. مستحکم و قابل اعتماد با استاندارد بی بدیل حفاظت در برابر راه اندازی دشوار، عملکرد معیوب و شرایط نامناسب. فناوری ثبت اختراع DPS همچنین قابلیت بالابر مکش را امکان پذیر می کند که در زمینه پمپ های دیافراگمی با تحریک هیدرولیکی در سطح جهانی منحصر به فرد است.

تایپ کنید M900
فشار ۵۰۰ بار
نرخ جریان ۶ متر مکعب در ساعت
درجه حرارت -۲۰/+۱۵۰ درجه سانتیگراد
ویسکوزیته ۱۰۰۰۰۰ mPa∙s
قابلیت عملیاتی قابل نصب بر روی تمامی پمپ های اندازه گیری دیافراگمی اکوفلو

سر پمپ M9

سر پمپ M900

صنایع

صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی

پمپ ها و سیستم های تولید محصولات مراقبت شخصی

فرآیندهایی با الزامات دقیق کیفیت و بهداشت، مانند GMP یا نیاز به اجتناب از مواد نگهدارنده، به تجهیزات مناسب نیاز دارند. ما از شما در انتخاب و طراحی اجزا و سیستم های بهداشتی برای تولید محصولات مراقبت شخصی حمایت می کنیم. با کارشناسان ما تماس بگیرید و اجازه دهید به شما توصیه کنیم – ما با شما کار خواهیم کرد تا راه حل های اندازه گیری سفارشی برای فرآیند شما، مانند تولید محصولات مراقبت شخصی، ایجاد کنیم.

جزئیات بیشتر

صنعت داروسازی و بیوتکنولوژی

پمپ ها و سیستم ها برای صنایع داروسازی، علوم زیستی و بیوتکنولوژی

به عنوان سازنده پیشرو پمپ ها و سیستم های پمپ برای صنایع دارویی، علوم زیستی و بیوتکنولوژی، LEWA از شما در طول توسعه راه حل های کامل پشتیبانی می کند که دقیقاً نیازهای فرآیند شما را برآورده می کند. برای اطمینان از رعایت الزامات قانونی، تخصص خاصی در تولید داروها مورد نیاز است. قابلیت اطمینان در تولید، مستندسازی و اعتبار سنجی اولویت های اصلی ما هستند.

جزئیات بیشتر

صنعت غذا و نوشیدنی

پمپ ها و سیستم ها برای صنایع غذایی و آشامیدنی

LEWA از تولیدکنندگان و شرکت های ساخت کارخانه در صنایع غذایی و آشامیدنی با پمپ ها و سیستم هایی برای همگن سازی و پراکندگی و همچنین برای سایر عملیات فرآوری در صنایع غذایی پشتیبانی می کند. ما با شما همکاری می کنیم تا تمام عملیات مهم مرتبط با فرآیند مانند انتقال، اندازه گیری، اختلاط، گرمایش و سرمایش را برنامه ریزی کنیم تا بتوانید محصول خام خود را به صرفه پردازش کنید.

جزئیات بیشتر

راه حل های LEWA در سایر صنایع نیز یافت می شود

پمپ ها و سیستم های اندازه گیری برای سایر صنایع

LEWA تقریباً برای تمام صنایعی که در آن فرآیندها به اندازه گیری دقیق یا انتقال قابل اعتماد سیالات نیاز دارند، راه حل ها و مراجع سفارشی ارائه می دهد. به عنوان متخصص در حمل و نقل مایعات، ما البته در زمینه‌هایی خارج از بازارهای کلیدی خود نیز تجربه داریم.

جزئیات بیشتر

برنامه های کاربردی

پردازش پایین دست

سیستم های LEWA و میکسرهای گرادیان در پردازش پایین دستی مواد شیمیایی و بیوتکنولوژی استفاده می شود. ما مشتاقانه منتظر دریافت درخواست شما هستیم!

جزئیات بیشتر

اکسیداسیون فاضلاب

اکسیداسیون مرطوب فاضلاب

برای اکسیداسیون مرطوب و سایر فرآیندها، پمپ های دیافراگمی LEWA آزمایش شده و آزمایش شده خود را توصیه می کنیم. اطلاعات بیشتر را از کارشناسان ما بخواهید!

جزئیات بیشتر

اندازه گیری سیالات فوق بحرانی به عنوان مثال در تولید قهوه

استخراج با سیالات فوق بحرانی

فرآیندهای با سیالات فوق بحرانی در صنایع دارویی، غذایی و آشامیدنی. اطلاعات بیشتر را از کارشناسان ما بخواهید!

جزئیات بیشتر

تولید قرص در صنعت داروسازی

تولید دارو

پمپ‌های اندازه‌گیری و سیستم‌های اندازه‌گیری باید خواسته‌های زیر را برای تولید دارو برآورده کنند.

جزئیات بیشتر

تولید روغن خوراکی در صنایع غذایی

تولید روغن خوراکی

پمپ های اندازه گیری دیافراگمی LEWA برای تولید روغن خوراکی استفاده می شود. ما خوشحالیم که در فرآیند تولید فردی شما کمک کنیم.

جزئیات بیشتر

خشک کردن اسپری دارویی

خشک کردن اسپری دارویی

LEWA پمپ های اندازه گیری دیافراگمی دقیق و کارآمد را برای خشک کردن اسپری دارویی ارائه می دهد. با ما مشورت کنید

جزئیات بیشتر

تولید کره در صنایع غذایی

تولید کره

به منظور حفظ کیفیت ثابت کره قابل پخش، موادی مانند روغن کلزا، آب و آب نمک به صورت انعطاف‌پذیر و کاملاً خودکار با پمپ‌های ecoflow اندازه‌گیری می‌شوند.

جزئیات بیشتر

یکسان سازی

همگن شدن شیر

با سیستم‌های همگن‌سازی LEWA، تولیدکنندگان محصولات لبنی می‌توانند به اندازه ذرات، رطوبت و رنگ یکنواخت به عنوان مثال در شیر خشک نوزاد دست یابند و از خامه شدن کنسانتره شیر در آن جلوگیری کنند.

جزئیات بیشتر

تولید ژلاتین برای شیرینی

تولید ژلاتین

در تولید ژلاتین و در ساخت محصولات ژلاتینی از پمپ ها و سیستم های LEWA استفاده می شود. خوشحال می شویم اطلاعات بیشتری به شما بدهیم!

جزئیات بیشتر

همگن سازی در فرآیندهای دارویی

سیستم های با خلوص بالا

پمپ ها و سیستم های با خلوص بالا از LEWA یک راه حل آزمایش شده در صنعت داروسازی و بیوتکنولوژی هستند. ما خوشحالیم که با سیستم خلوص بالای فردی شما کمک کنیم.

جزئیات بیشتر

رقیق سازی امولسیفایر (مایونز)

رقیق سازی امولسیفایرها

LEWA با سیستم های اندازه گیری و پمپ های دیافراگمی خود راه حل مناسبی را برای رقیق سازی امولسیفایر مطابق با دستور العمل ارائه می دهد.

جزئیات بیشتر

اسیدهای چرب امگا 3

استخراج اسیدهای چرب امگا ۳ با استفاده از CO2 فوق بحرانی

LEWA راه حل های پمپ بهینه ای را برای این فرآیندها ارائه می دهد که وظایف خود را ایمن، دائمی قابل اعتماد و کارآمد انجام می دهند.

جزئیات بیشتر

تولید انواع کرم

تولید انواع کرم

LEWA با سیستم های اندازه گیری و پمپ های دیافراگمی خود راه حل مناسبی را برای تولید کرم های مطابق با دستور العمل ارائه می دهد.

جزئیات بیشتر

شکنش با دی اکسید کربن

تقسیم بندی

پمپ ها و سیستم های LEWA استانداردها و مقررات بین المللی لازم را برای تولید در صنایع تحت نظارت (GMP) تکمیل می کنند.

جزئیات بیشتر

پراکندگی در بازارهای مختلف

پراکنده شدن

LEWA با پمپ های اندازه گیری دیافراگمی و دریچه های تعلیق کارآمد، راه حل مناسبی را برای اندازه گیری سیالات با ذرات جامد ارائه می دهد.

جزئیات بیشتر

بهداشتی/بهداشتی LEWA ecoflow® پمپ اندازه گیری دیافراگمی, دوزینگ پمپ

پمپ های اندازه گیری برای کاربردهای استریل

LEWA محلول های آسپتیک ویژه ای را برای اندازه گیری مایعات حساس تولید می کند. برای اطلاعات بیشتر از کارشناسان داروسازی ما بخواهید!

جزئیات بیشتر

استری شدن

استری شدن

با پمپ‌های دیافراگمی فرآیند LEWA و همچنین موتورپمپ‌های کنسرو بدون مهر و موم NIKKISO راه‌حل بهینه را برای استری‌سازی ارائه می‌کنیم.

جزئیات بیشتر