دوزینگ پمپ لوا Lewa آلمان

دوزینگ پمپ لوا Lewa آلمان, دوزینگ پمپ

پمپ های تزریق شیمیایی

فن آوری های فشار بالا پمپ های اندازه گیری شیمیایی پنوماتیک مورگان را ارائه می دهد که به طور گسترده در صنعت نفت و گاز استفاده می شود.

پمپ های تزریق مواد شیمیایی با فشار بالا برای تزریق مواد شیمیایی مانند بازدارنده های خوردگی، کف زدا یا ضد کف ها، مواد شوینده، متانول و امولسیفایرها یا امولسیفایرها به خط لوله شما برای کاربرد خاص استفاده می شوند.

در جایی که برنامه شما جریان لوله را حفظ می کند، تولید چاه را بهبود می بخشد یا مواد خورنده را خنثی می کند، به یک پمپ اندازه گیری شیمیایی با کیفیت بالا و قابل اعتماد نیاز دارید.

انژکتورهای سری HD
انژکتور سری HD
انژکتورهای دیافراگمی پنوماتیک
انژکتورهای دیافراگمی پنوماتیک
انژکتورهای شیمیایی پنوماتیک
انژکتورهای شیمیایی پنوماتیک

هر نوع پمپ تزریق مواد شیمیایی دارای ویژگی های پیچیده ای است که برای ارائه مزایای خاص به مشتری و کاربرد او طراحی شده است.

پمپ های تزریق مواد شیمیایی اندازه گیری پنوماتیک مورگان عملکردی اقتصادی دارند. مورگان پمپ های دقیقی با کاربردهای گسترده در تصفیه نفت، گاز و آب می سازد. بیش از ۲۰ سال تجربه از طراحی و ساخت پمپ هایی پشتیبانی می کند که در مواردی استانداردهای کل صنعت را ارتقا داده اند. پمپ های تزریق مواد شیمیایی مورگان برای نفت و گاز برای عملکرد پایدار و تعمیر و نگهداری آسان طراحی شده اند. کیفیت محصولات مورگان به دلیل عملکرد دقیق، حداقل تعمیر و نگهداری و عمر طولانی به طور مداوم در این زمینه مورد تحسین قرار می گیرد.

فن آوری های فشار بالا همچنین Skids تزریق شیمیایی کامل را ارائه می دهد.

برای مشاهده کاتالوگ کامل ما در مورد پمپ های شیمیایی مورگان pdf اینجا را کلیک کنید
پمپ های تزریق شیمیایی سری HD
این پمپ ها با استفاده از طراحی هیدرولیک ساخته می شوند که دارای آب بندی های هیدرولیک است. درزگیرها از نشت مواد شیمیایی در حین کار در یک برنامه جلوگیری می کنند. ویژگی های مفید انژکتورهای سری HD عبارتند از:

یک پوشش تفلون روی دیافراگم اعمال می شود تا از خوردگی جلوگیری شود.
محفظه بالای پمپ از روغن تشکیل شده است که به عنوان روان کننده پیستون و همچنین سیال هیدرولیک استفاده می شود.
یک پوشش ترکیبی تفلون و اینکونل روی فنر پلانجر اعمال می شود تا عمر مفید بیشتری را تضمین کند.
محفظه پمپ از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که آن را در محیط های خورنده بسیار قابل اعتماد می کند.

دوزینگ پمپ لوا Lewa آلمان دیافراگمی پنوماتیک

این انژکتورها برای ارائه استحکام و دوام در یک کاربرد طراحی شده اند. مورگان با ساخت پمپ های تزریق مواد شیمیایی در فولاد ضد زنگ به این مهم دست یافته است. مورگان همچنین انژکتورهای دیافراگمی را در ترکیب PVC و فولاد ضد زنگ برای دستیابی به قابلیت های مقاومت در برابر خوردگی بالا ارائه می دهد. ویژگی های مفید انژکتورهای دیافراگمی پنوماتیک عبارتند از:

یک دیافراگم با لایه تفلون همراه با ساختار فولادی ضد زنگ دوام محصول را افزایش می دهد.

ایده آل برای کاربردهایی که شامل اسیدهای خورنده با فشار تا ۱۵۰ PSI است.
طراحی پمپ فشار نامتعادل را که می تواند منجر به خرابی دیافراگم شود، حذف می کند.
میزان و حجم سیال را می توان در حین کارکرد پمپ تنظیم کرد.
پایه فولادی ضد زنگ امکان نصب ایمن پمپ را فراهم می کند.

دوزینگ پمپ لوا Lewa آلمان شیمیایی پنوماتیک

این نوع پمپ برای کاربردهای خورنده که شامل مواد شیمیایی فرار مانند متانول است، ایده آل است. پیستون داخل پمپ از فولاد ضد زنگ ۱۷-۴ PH ساخته شده است. پمپ همچنین با پوشش محافظ نیترید تیتانیوم ارائه شده است. این کار پمپ تزریق مواد شیمیایی را از ساییدگی های شدید محافظت می کند و در نتیجه عمر مفید بیشتری را ارائه می دهد. ویژگی های مفید پمپ انژکتور شیمیایی پنوماتیک به شرح زیر است:

به دلیل حلقه قفل دستی سفت شده، می توان به راحتی به پیستون و مهر و موم دسترسی پیدا کرد.

پوشش ترکیبی تفلون و اینکونل روی فنر اعمال می شود تا عمر مفید بیشتری را تضمین کند.

پیستون مستقل از پیستون هوا است و امکان تعویض جداگانه را فراهم می کند که هزینه های تعمیر و نگهداری را کاهش می دهد.

عملکرد جامد

ساخته شده برای آخرین

کمتر، بیشتر است

مورگان از یک فرآیند تولید کامپیوتری استفاده می‌کند که دقت ابعاد پمپ را تضمین می‌کند و در نتیجه عملکرد دقیق و بدون مشکل را به همراه دارد. محصولات مورگان یکی از وسیع‌ترین کاربردها و اندازه‌های پمپ را دارد که برآوردن مشخصات شغلی فردی را آسان‌تر می‌کند. محدوده عملکرد پمپ های جداگانه از بسیاری از استانداردهای صنعتی فراتر می رود. به عنوان مثال، محدوده فشار تغذیه از ۲۵ تا ۱۵۰ psi با یک تایمر مورگان و پالس های خروجی ۰ تا ۵۰ ضربه در دقیقه (SPM) است. هر محصول مورگان برای اطمینان از صحت عملکرد قبل از ارسال آزمایش می شود.

دوزینگ پمپ لوا Lewa آلمان برای عملکرد پایدار و تعمیر و نگهداری آسان طراحی شده اند. ساختار فولاد ضد زنگ آنها در برابر عناصر خورنده بسیار مقاوم است و به ویژه برای کاربردهای حفاری دریایی توصیه می شود. وزن سبک تر، قطعات کمتر و مونتاژ آسان هزینه های نگهداری را کاهش داده و دوام را بهبود می بخشد.

محصولات مورگان برای صرفه جویی برجسته در سرمایه گذاری اولیه شما قیمت رقابتی دارند. صرفه جویی اضافی ناشی از عمر طولانی و نگهداری کم است.