دوزینگ پمپ پریستالتیک

 دوزینگ پمپ پریستالتیک چگونه کار می کنند؟

راه اندازی و نگهداری آسان ، پمپ های پریستالتیک برای جابجایی مایعات ساینده و مایعات حساس به برش در طیف وسیعی از برنامه ها ایده آل هستند.
پمپ های پریستالتیک به پمپ های شلنگ ، پمپ لوله یا پمپ های غلتکی نیز معروف هستند. آنها یک راه حل قابل اعتماد و ساده برای جابجایی تقریباً هر سیال در طیف گسترده ای از بازارها و برنامه های کاربردی ارائه می دهند.

پمپ های شیلنگ پریستالتیک می توانند طیف وسیعی از مایعات را از جمله لوسیون های آرایشی ، دوغاب ساینده یا هیپوکلریت سدیم ، دوز یا اندازه گیری کنند.

پمپ های پریستالتیک یک راه حل انعطاف پذیر برای پردازش شیمیایی ، کاربردهای فاضلاب ، غذا و نوشیدنی و موارد دیگر ارائه می دهند. هنگامی که با درایوهای سرعت متغیر یا PLC جفت می شود ، جریان پمپ را می توان با دقت اندازه گیری یا دوز مایعات تنظیم کرد.

در هسته پمپ یک شیلنگ یا لوله الاستومری قرار دارد که حاوی مایع است و عملاً احتمال آلودگی محصول را از بین می برد. پمپ آلبین انواع لوله یا لوله های بادوام را تولید می کند تا سازگاری شیمیایی مورد نیاز برای هر کاربرد را برآورده کند.

اصول عملکرد پمپ های پریستالتیک

Les pompes péristaltiques fonctionnent selon un principe simple. Les galets ou les sabots déplacent le fluide dans le tuyau.
شلنگ پمپ به طور پی در پی توسط دو کفش فشرده که روی یک چرخ دوار مونتاژ شده اند فشرده می شود. اولین کفش ، با فشار دادن دیواره های شیلنگ ، خلا ایجاد می کند و مایع پمپ شده را به داخل شلنگ جذب می کند.

هنگامی که مایع پمپ شده وارد شلنگ شد ، غلتک دوم از روی شیلنگ عبور کرده و مایع را به سمت خروجی پمپ هل می دهد.

هنگامی که کفش در قسمت تخلیه از شلنگ جدا می شود ، کفش مقابل در حال فشرده سازی است ، بنابراین از هرگونه برگشت برگشت جلوگیری می کند. سپس مایع پمپ شده به دلیل چرخاندن چرخ با موفقیت وارد و بیرون رانده می شود.

مزایای پمپ پریستالتیک

پمپ های پریستالتیک دارای قطعات مکانیکی کمتری نسبت به سایر فناوری های پمپ هستند و این باعث کاهش خدمات مورد نیاز قطعات فرسوده می شود.

در صورت نیاز ، تعمیر و نگهداری پمپ سریع و آسان است. سرویس برنامه ریزی شده شامل یک تغییر شلنگ ساده است که هزینه کل مالکیت کمتری را به دنبال دارد.

سیال به هیچ قسمتی از دوزینگ پمپ پریستالتیک لمس نمی کند ، مگر سطح داخلی شیلنگ یا لوله.

غلطک یا کفش مایع را از طریق شیلنگ یا لوله حرکت می دهد ، بنابراین نیازی به شیرهای گازگیری نیست. غلطک ها لوله را فشار می دهند تا از جریان برگشتی جلوگیری کرده و نیازی به مهر و موم مکانیکی نداشته باشد و یک سیستم بدون مهر و موم ایجاد می کند.
جریان می تواند در هر جهت از طریق شیلنگ رخ دهد. این جریان دو طرفه کاربر را قادر می سازد تا با شستشوی خطوط و سیستم لوله کشی فرآیند ، شیلنگ را به راحتی تمیز کند.

پمپ های پریستالتیک به گونه ای طراحی شده اند که به صورت خشک کار کنند و خود را بلند کنند و بالابر مکشی بالا (۳۲ فوت / ۹٫۸ متر) ارائه دهند. ساختار بدون مهر و موم آنها از مهر و موم مکانیکی یا جعبه های پر کننده استفاده نمی کند ، که می تواند منجر به نشت سیال شود.
راه اندازی ، کارکردن و نگهداری پمپ های پریستالتیک بدون آموزش تخصصی آسان است. این پمپ ها نیازی به هوای فشرده ندارند یا به شیرهایی که می توانند مسدود شوند تکیه می کنند. عملکرد پمپاژ پریستالتیک برای جابجایی مایعات ساینده و مایعات حساس به برش ایده آل است.
پمپ آلبین طیف وسیعی از مواد و اندازه لوله ها را به همراه گزینه های درایو ، لوازم جانبی پمپ و اتصالات تولید می کند. برای اطلاع بیشتر در مورد شلنگ و لوازم جانبی تعویض ما با توزیع کننده محلی خود تماس بگیرید.

پمپ های پریستالتیک

سازگارترین پمپ های ما

پمپ های پریستالتیک DULCO®flex یکی از سازگارترین پمپ های ProMinent هستند. آنها برای طیف وسیعی از ظرفیت پمپ مناسب هستند. پمپ های کوچکتر انواع DF2 تا DF4 به طور خاص برای اندازه گیری در استخرها ، وان های داغ یا آبگرم و مناطق تندرستی طراحی شده اند. پمپ های بزرگ peristaltic DFA تا DFD برای کارهای خاص و همچنین برای ظرفیت و فشارهای پمپ بسیار بالا در آزمایشگاه ها و صنایع ایده آل هستند. همه مدل ها بر اساس یک اصل عملکرد ساده طراحی شده اند و بسیار ایمن و آسان برای استفاده هستند.

تنها کاری که باید انجام دهید انتخاب ظرفیت و فشار پمپ است ، به نقطه تلاقی آنها توجه کنید و متخصصان مناسب در ProMinent پمپ پریستالتیک ProMinent مناسب را پیکربندی می کنند.

راهنمای دوزینگ پمپ پریستالتیک

انتخاب پمپ ها بسیار زیاد است: ۸۰ صنعت ، ۱۰۰۰۰۰ محصول و کاربردهای بی نهایت. برای سهولت یافتن پمپ اندازه گیری ایده آل خود ، ProMinent راهنمای پمپ را طراحی کرد. تنها با چند کلیک مجموعه ای از مدل های مناسب را پیدا خواهید کرد.

در اینجا نحوه کار دوزینگ پمپ پریستالتیک است

ابتدا ظرفیت پمپ و فشار برگشت را وارد کنید. راهنمای پمپ سپس تمام پمپ های اندازه گیری را که با معیارهای شما مطابقت دارد به شما نشان می دهد. می توانید بین نمای لیست و نمای جزئیات یکی را انتخاب کنید. پایگاه داده شامل تمام پمپ های اندازه گیری برقی ، پمپ های اندازه گیری موتور محرک ، پمپ های اندازه گیری فرآیند و پمپ های پریستالتیک از ProMinent است. آنها به بیش از ۳۰ طیف مختلف محصولات تقسیم می شوند.

دقیقا دوزینگ پمپ پریستالتیک مناسب

با کلیک روی معیارهای مختلف انتخاب ، جستجوی خود را محدود کنید. آیا صنعت خاص ، حالت کارکرد ، متوسط ​​یا ویسکوزیته را مد نظر دارید؟ یا شاید شما نیاز به یک پمپ برای مناطق در معرض انفجار دارید؟ Pump Guide شما را تنها با چند کلیک به پمپ مورد نیاز خود می رساند.

دوزینگ پمپ پریستالتیک, دوزینگ پمپ
محصولات

PU پریستالتیک

mp DULCO®flex DF2a

محدوده ظرفیت ۰٫۴ – ۲٫۴ لیتر در ساعت در حداکثر. فشار برگشتی ۱٫۵ بار

دوزینگ پمپ پریستالتیک DULCO®flex DF2a مواد شیمیایی را از نظر عملکرد ، مقرون به صرفه و بی سر و صدا-ایده آل برای استفاده در استخرها ، وان های داغ ، و در آبگرم و امکانات رفاهی. بیشتر
مزایای شما
دیواره داخلی صاف رسوبات را کاهش می دهد.
مواد شیلنگ: PharMed® یا Viton®

عملکرد تقریباً بی صدا

جابجایی ساده

افزایش عمر مفید شلنگ به دلیل غلطک های فنری ، که فشار نورد را ثابت نگه می دارد
قوی و محافظت شده در برابر اسپری آب از هر طرف: مسکن ساخته شده از PPE مقاوم در برابر ضربه و مقاوم در برابر مواد شیمیایی

seko Nexa_English

دوزینگ پمپ پریستالتیک DULCO®flex DF4a

محدوده ظرفیت ۱٫۵ – ۱۲ لیتر در ساعت ، ۴ – ۲ بار

پمپ پرستالتیک DULCO®flex DF4a برای اندازه گیری لخته ها و زغال فعال آب را دقیق و دقیق تصفیه می کند. برای استفاده در استخرهای شنا ، وان های داغ یا آبگرم و امکانات رفاهی ایده آل است. فشار کاری تا ۴ بار امکان پذیر است. بیشتر
مزایای شما
ناوبری کاربر خنثی زبان
تنظیم مداوم ظرفیت
مواد شیلنگ در PharMed®
کنترل کامل ، زیرا ظرفیت در l/h در صفحه نمایش نشان داده شده است
عملکرد ایمن و قابل اطمینان: حجم و غلظت جریان را می توان به صورت تکرار شونده وارد کرد
طول عمر زیاد: غلطک های دارای فنر فشار نورد را تثبیت کرده و ساییدگی شیلنگ را کاهش می دهد

 دوزینگ پمپ پریستالتیک DULCO®flex DFBa

نرخ تغذیه تا ۶۴۹ لیتر در ساعت در ۸ بار

پمپ پرستالتیک DULCO®flex DFBa برای ظرفیت پمپ های کم و متوسط ​​تا ۶۴۹ لیتر در ساعت در ۸ بار طراحی شده است. بیشتر
مزایای شما
ساده برای کار
جهت پمپاژ برگشت پذیر
مواد شیلنگ مناسب برای مواد شیمیایی مختلف
تعویض شلنگ ساده و سریع
ایده آل برای پمپاژ مواد خمیری ، ویسکوزیته بالا ، ساینده و گاز
خود آماده سازی

 دوزینگ پمپ پریستالتیک DULCO®flex DFCa

نرخ تغذیه تا ۸،۹۰۰ لیتر در ساعت در ۸ بار

پمپ های پریستالتیک DULCO®flex DFCa با ظرفیت بالای پمپ مشکلی ندارند. مجهز به غلتک های اضافی و شیلنگ های تقویت شده با پارچه برای مصارف صنعتی است. بیشتر
مزایای شما
ساده برای کار
جهت پمپاژ برگشت پذیر
مواد شیلنگ مناسب برای مواد شیمیایی مختلف
تعویض شلنگ ساده و سریع
ایده آل برای پمپاژ مواد خمیری ، ویسکوزیته بالا ، ساینده و گاز
خود آماده سازی

 دوزینگ پمپ پریستالتیک DULCO®flex DFDa

نرخ تغذیه تا ۱۵۰۰۰ لیتر در ساعت در ۱۵ بار

پمپ پریستالتیک DFDa برای حداکثر ظرفیت پمپ و فشارهای بالا طراحی شده است و با سر و صدا و عمر طولانی خود مشتریان را جذب می کند. این کفش و شیلنگ تقویت شده با پارچه مجهز شده است-مناسب برای استفاده های صنعتی. بیشتر
مزایای شما
ساده برای کار
جهت پمپاژ برگشت پذیر
مواد شیلنگ مناسب برای مواد شیمیایی مختلف
تعویض شلنگ ساده و سریع
ایده آل برای پمپاژ مواد خمیری ، ویسکوزیته بالا ، ساینده و گاز
خود آماده سازی