گیج فشار دیافراگمی پلیمری پلاستیکی

کنترل و اندازه گیری فشار گیج فشار دیافراگمی پلیمری پلاستیکی

فرآیندهای تولید بهداشتی نیازهای بسیار بالایی را برای دستگاه های اندازه گیری مورد استفاده ایجاد می کند. Labom، سازنده دستگاه‌های اندازه‌گیری صنعتی در آلمان شمالی، اکنون مجموعه خود را با گیج فشاری که مخصوصاً برای استفاده در صنایع دارویی و غذایی مناسب است، گسترش داده است: BC4200.
diaphragm gauge polymer

با مواد شکننده، خطرناک و بسیار گران قیمت، پیدا کردن دستگاه اندازه گیری که تمام الزامات قابل اجرا از نظر بهداشت، مقاومت و دقت را برآورده کند، اغلب دشوار است. با این حال، گیج فشار دیافراگمی پلیمری پلاستیکی Labom BC4200 همه این موارد را برآورده می کند. این چیزی است که به عنوان یک سیستم اندازه گیری خشک شناخته می شود، با یک دیافراگم هموار و تمام قطعات خیس شده از فولاد ضد زنگ ۱٫۴۴۳۵ (۳۱۶L) ساخته شده است.

گیج فشار دیافراگمی پلیمری پلاستیکی

گیج را می توان با اتصالات فرآیندی دارای گواهی EHEDG برای الزامات بهداشتی مانند اسپیگوت های مخروطی با مهره های اتصال شیاردار، اتصالات گیره یا اتصال VARIVENT در سیستم های تولید گیج فشار دیافراگمی پلیمری پلاستیکی ادغام کرد. سری BC4200 در انواع مختلف بهداشتی با زبری سطحی متفاوت موجود است که مطابق با EHEDG و ASME BPE طراحی شده است. همچنین یک نسخه ASME BPE SF4 وجود دارد که در آن دیافراگم، درزهای جوش و قطعات چرخان همگی با الکترو پولیش می شوند.

BC4200 دارای درجه حفاظت IP 65 است و برای تمیز کردن CIP و SIP مناسب است. گیج فاقد روغن و گریس است و به صورت اختیاری می تواند با کلاس دقت ۱٫۰ عرضه شود. گزینه ویژه دیگر طراحی فشارسنج مکانیکی با گیج فشار دیافراگمی پلیمری پلاستیکی موقعیت چرخشی الکترونیکی و سیگنال خروجی ۴…۲۰ میلی آمپر (سری PL11) است که امکان انتقال از راه دور مقادیر فشار اندازه گیری شده را فراهم می کند.

سیستم اندازه گیری خشک