تزریق سوخت

 

انژکتورهای سوخت پرکینز گزینه های مختلفی دارند. آنها بسته به مدل موتور شما می توانند مکانیکی یا الکترونیکی باشند و به طور مشابه یک یا چند اسپری باشند. آنها به طور کامل آزمایش می شوند تا اطمینان حاصل شود که احتراق بهینه، بالاترین سطح عملکرد، تمیز بودن و مطابقت با استانداردهای آلایندگی کشور مربوطه را ارائه می دهند.

انژکتور سوخت یکی از اجزای اصلی سیستم تزریق سوخت است. وظیفه آن، به سادگی، رساندن مقدار مناسب سوخت دیزل در زمان مناسب به پیستون ها است تا فرآیند احتراق انجام شود.

برای انجام این کار، هر بار که نیاز به ترکیب دارد:

مقدار سوخت اندازه گیری شده، با توجه به مدلی که کار می کنید
مکانیزم زمان بندی سوخت
فرآیندی برای اتمیزه کردن سوخت، تبدیل آن به یک اسپری خوب با قابلیت احتراق

انژکتورهای سوخت حجم دقیق سوخت مورد نیاز را ارائه می کنند

انژکتورهای سوخت حجم دقیق سوخت مورد نیاز را ارائه می کنند

یک انژکتور سوخت هر سه کار را انجام می دهد.

انژکتور سوخت به شکل یک نازل است. حجم اندازه گیری شده سوخت با فشار بالا وارد آن می شود و در محفظه احاطه کننده یک سوپاپ سوزنی بیرون می آید که توسط یک فنر بسته می شود. آن سوپاپ تنها زمانی باز می‌شود که تحت فشار از پیش تعیین‌شده قرار گیرد و سپس سوخت به محفظه دوم و پایینی وارد شود و سپس از طریق یک سری سوراخ‌های کوچک به محفظه احتراق اصلی موتور خارج شود.

این سوراخ‌های کوچک عمداً به‌منظور شکستن سوخت به قطرات ریز طراحی شده‌اند – فرآیندی که به عنوان اتمی‌شدن شناخته می‌شود – تا غباری ایجاد شود که وقتی در معرض فشار شدیدی که در خود سیلندر ایجاد می‌شود به راحتی می‌سوزد.

بلافاصله پس از این، پمپ تزریق یا شیر تایمینگ منبع سوخت را قطع می کند و نیروهای فشار فنر در سوزن دوباره آن را می بندد.

بسته به مدل موتوری که دارید، انژکتورهای سوخت یا به صورت مکانیکی یا الکتریکی کنترل می شوند و دارای اتمایزر تک یا چند اسپری هستند.

انژکتورهای سوخت پرکینز بسیار قابل اعتماد هستند و هزاران بار در ساعت باز و بسته می شوند. مانند تمام قطعات اصلی ما، انژکتورهای سوخت جایگزین دارای ۱۲ ماه گارانتی جامع هستند.

تزریق سوخت, دوزینگ پمپ