پمپ تزریق کوچک

پمپ های تزریق کوچک نمونه ای از کاربرد پزشکی موتور ما هستند. اگرچه اکثر مردم احتمالاً بیشتر با پمپ های تزریق انسولین آشنا هستند، در سال های اخیر انواع پمپ های جدید برای انواع دیگر داروها نیز ساخته شده است. بیشتر این پمپ ها شامل یک ظرف یا یک سرنگ است که دارو را حفظ می کند و موتورهای داخل آن به عنوان یک محرک برای دوز کردن مقدار مورد نیاز دارو با سرعت معقول عمل می کنند.

موتورهای پمپ های تزریق پزشکی به ویژگی های زیر نیاز دارند:

۱٫ وزن سبک و اندازه جمع و جور

در سال های اخیر، علاوه بر پمپ های دستی، پمپ های پوشیدنی نیز محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. برای پاسخگویی به این نیاز، موتور به گونه ای طراحی شده است که از نظر اندازه کوچکتر و وزن سبک تر باشد.

۲٫ مصرف جریان کم

پمپ های کوچک معمولاً توسط یک باتری کار می کنند. بر این اساس، مصرف جریان پایین برای موتور بسیار مهم است تا بتواند برای مدت زمان بیشتری کار کند. از این نظر، موتورهای بدون هسته نسبت به موتورهای هسته‌دار برای کاربرد پمپ مناسب‌تر هستند، زیرا روتور سیم پیچ وزن بسیار سبک‌تری دارد و انرژی کمتری نسبت به یک هسته آهنی سنگین مصرف می‌کند.

۳٫ عملکرد بازخورد

تزریق مقدار دقیق دارو برای ایمنی بیمار برای پمپ های الکترونیکی ضروری است. این امر توسط یک رمزگذار نصب شده روی موتور امکان پذیر می شود. Orbray دارای رمزگذارهای نوری و مغناطیسی در خط تولید ما است و مشتریان می توانند آنها را بر اساس وضوح هدف و تعداد کانال انتخاب کنند.

Orbray طیف گسترده ای از موتورهای برس خورده φ≤۱۶ میلی متری دارد و سال هاست که آنها را به تولید کنندگان دستگاه های پزشکی داخلی و خارجی تحویل داده ایم. بسیاری از این محصولات بر اساس نیازهای فردی سفارشی می شوند. اگر به دنبال محصولی هستید که در کاتالوگ ما ذکر نشده باشد، با دفتر فروش ما تماس بگیرید.

همه محصولات کاتالوگ PDF

کاتالوگ الکترونیکی تمامی محصولات

پمپ تزریق کوچک, دوزینگ پمپ پمپ تزریق کوچک, دوزینگ پمپ پمپ تزریق کوچک, دوزینگ پمپ پمپ تزریق کوچک, دوزینگ پمپ پمپ تزریق کوچک, دوزینگ پمپ پمپ تزریق کوچک, دوزینگ پمپ پمپ تزریق کوچک, دوزینگ پمپ